Servise Göndermeden Önce Dikkat Edilmesi Gerekenler
Gaming.Gen.TR
Son Güncelleme 2 yıl önce
1. Ürünün servis sağlayıcısını kontrol ediniz. Bu bilgiye ürün kutusundaki garanti belgesinden ve aşağıdaki listeden ulaşabilirsiniz. Ürününüzün seri numarasını ilgili sağlayıcının sitesinden kontrol ediniz.
a. Seri numarası her üründe okunur şekilde farklı noktalarda yer almaktadır. Anakartlarda güç girişinin bulunduğu yerde veya ekran kartı slotunun bulunduğu bölgede yer alırken, ekran kartlarında arka plaka üzerinde yer almaktadır. “SN” veya “Serial Number” şeklinde yer almaktadır.
2. Eğer ürünün seri numarasına erişemiyor veya servis sağlayıcı sitesinde ürününüz listelenmiyor ise müşteri hizmetlerimiz (08508405599) ile iletişime geçebilirsiniz.
***Önemli***Ürünlerinizi servise göndermeden önce servis ile iletişime geçiniz. Farklı bir servise ürün gönderdiğiniz takdirde servis ürünü kabul etmez ve tarafınıza kargo bedeli yansıtılabilir. Her markanın farklı servis prosedürleri vardır, bunu dikkate alarak hareket etmeniz gerekmektedir.
3. Ürününü servise göndermeden önce iyi şekilde paketlediğinizden ve kargoda zarar görmeyeceğinden emin olunuz. Tarafımızdan yapılan gönderiler sigortalı olarak yapılmaktadır. Kargo hasar tutanağı tutulmadığı takdirde sorumluluk size aittir.
***Önemli***Ürünlerinizi servise gelirken kargoda hasar görmesi durumunda tarafımızdan kabul edilmemektedir. Kargo hasarını sizin kargodan tazmin etmeniz gerekecektir.
4. Cihazla birlikte faturanızı ve ürünle ilgili yaşadığınız problemi anlatan bir not ekleyiniz. Aksi takdirde ürüne standart testler uygulanır. Arıza görülmemesi durumunda ürün size geri gönderilir. Arıza notunuz var ise bu arızaya yönelik özel testler uygulanır.